close

翻的不太好= =


This song was written and performed by Mitch Hansen Band which is a Twilight inspired band. I’m going to take a shot in the dark here – but I think its obvious that they are Team Edward all the way.

這首歌是Mitch Hansen樂團所寫及演出,並且是從Twilight得到靈感的樂團。我在這黑暗的地方拍到一些畫面,但我認為這明顯的是他們都是Team Edward的。

Ok – now someone NEEDS to make a Jacob Black song dedicated to Edward Cullen! Whom ever makes it, or finds one first, send it in to me! LOL

好吧,現在有人需要讓雅各布雷克的歌獻給愛德華庫倫!他們永遠會這樣做,或者找到一首歌先,送那首歌給我!

And I will admit – I covered my mouth in shock through most of this song! LOL

而且我會承認,我會蓋住我的嘴巴在這首歌讓我驚訝的時候。

arrow
arrow
    全站熱搜

    amy9530 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()