close

Robert真的太謙虛了啊
他當然是主角啊,怎麼不是主角呢


Robert Pattinson has revealed that he loved filming the second installment of Twilight because he’s not in it as much.

Robert Pattinsonw透漏他愛的第二集Twilight電影,因為他在裡面出現的不多

The 23-year-old heartthrob says he was able to take more of a backseat this time around and hopes that once the movie hits cinemas, all the attention he gets might be directed at his co-star, Taylor Lautner, instead.

23歲的大眾情人他可能在這一次得到了過多次要的地位,並且希望在戲院曾經播過的電影,所有的注意他得到的可能是被領導的兩個主演,Taylor就是另外一個。

He said: "I'm not the lead in the second film. Taylor Lautner is. I appear in Bella's dreams. So I'm in it but the focus is not on me.

他說:「我不是領導第二集電影的主角。Taylor才是。而我出現在貝拉的夢境裡,所以我在那裡,但事實上焦點並不在我身上」

"So I'm more of a supporting role in this one, which is why I felt so free.”\

「所以我在這集只是個比配角出現更多的角色,這就是我為什麼感到自由多了」

Speaking to the Sydney Morning Herald, Rob described how his pin-up status has transformed his life and made it very difficult for him to find time for romance.

和雪梨早報對話,Rob敘述他被釘在牆上性感海報的情形如何的改變他的人生,並且讓他非常困難找到時間去空想。

He said: "Girls scream out for Edward, not Robert. I still can't get a date.

他說:「女孩們尖叫都是為了愛德華,不是Robert。因為我還是沒有約會啊」

“I was having lunch down the road the other day. We were in this place for a couple of hours and suddenly there was like 400 people outside on the street. It was just so nuts and it's like that all the time now."

「我前幾天在路上吃午餐。我們待在這個地方幾個小時,然後突然就像有400個人在外面的街上。這真的很難對付,而且好像一直都是這樣子過。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    amy9530 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()