close

I’ve received multiple reports that the New Moon trailer that was first shown at the MTV Movie Awards is showing before Harry Potter & the Half-Blood Prince, which makes its debut today.

我得到各路消息的報導指出,第一次播映在MTV電影獎的新月預告片現在正在哈利波特6片頭首次放映。

Reader Amanda sends in this pic of the pocket-Twilight crew enjoying the film’s special early engagement last night!

讀者艾曼達在昨晚傳送了這張口袋Twilight玩偶享受著影片的特別早約會的照片。

I was already going to see the new Harry Potter flick–I’m a huge fan–but now I’m especially excited! One reader says–

我已經去看了最新的哈利波特電影-我是一個忠實粉絲,但現在我特別興奮!一個讀者說:

It was great, half the audience cheered and squealed. My friend and I were bouncing in our seats we were so happy!It was great, it is even better on the big screen!

這真棒,有一半的讀者高聲歡呼尖叫。我的朋友和我興奮的在我們的座位上,我們好開心!這真是棒呆了,在大螢幕上這可以說是好太多了。

UPDATE: Some readers are reporting it’s not showing at their theater. YMMV!

更新:有些讀者報導說這不是放映在他們的戲院。

arrow
arrow
    全站熱搜

    amy9530 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()